Η ιστορία του ΚΤΕΛ Τρικάλων
Τα πρώτα αυτοκίνητα που χρησιμοποιήθηκαν στο νομό Τρικάλων ως μέσα μαζικής μεταφοράς χρονολογούνται στις αρχές της δεκαετίας του 1920.
Ήταν μικρά ιδιωτικά ή συνεταιριστικά οχήματα 14αρων θέσεων Γαλλικής κατασκευής. Το κόμιστρο διαμορφωνόταν ανάλογα με την επιβατική κίνηση.
Πάνω στους κακοτράχαλους δρόμους της υπαίθρου και κάτω και από τις ποιο αντίξοες καιρικές συνθήκες, οι οδηγοί παντός καιρού και παντός δρόμου..., έδιναν την καθημερινή τους μάχη για να ανταπεξέλθουν στα δρομολόγιά τους.
Εκτός αυτού έπρεπε να γνωρίζουν και τα ¨χούγια¨ του οχήματος που οδηγούσανε γιατί τα Λεωφορεία της εποχής εκείνης είχαν και τις ιδιοτροπίες τους..

Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Τρικάλων, όπως και τα υπόλοιπα της χώρας, ιδρύθηκε το 1952 (ως 17ου ΚΤΕΛ) σύμφωνα με αυτά που προέβλεπε ο τότε νόμος 2119 για τις συγκοινωνίες.
Το ΚΤΕΛ Τρικάλων προήλθε από την συνένωση 67 ιδιοκτητών, που έως τότε εκτελούσαν μεμονωμένες διαδρομές ο καθ’ ένας.
Τα διάσπαρτα πολλά πρακτορεία, ένα για κάθε περιοχή του νομού, συγκεντρώθηκαν και ενώθηκαν σε ένα πρακτορείο.

Το 1959 κατασκευάσθηκε ο Σταθμός Λεωφορείων στο κέντρο της πόλης επί της οδού Όθωνος, όπου λειτούργησε ως το 2008.
![]() |
Το πρωτο λεωφορειο τρικαλα--λαρισα |
Πέρασε από τότε μισός αιώνας!